Klachtenregeling

We besteden uiterste zorg aan onze behandelingen en vinden het heel belangrijk dat iedereen tevreden de praktijk verlaat. Mocht er zich toch een situatie voordoen waar je niet tevreden over bent, dan nemen wij dat erg serieus. Wil je een klacht indienen? Dan heb je daar het volste recht toe. Wij zoeken graag samen naar een oplossing.

Je kunt de klacht mondeling melden of via info@doktertom.nl. Wij nemen binnen een week na ontvangst van de klacht contact met je op. Het liefst bespreken we de klacht met je in een persoonlijk gesprek. Wil je dat liever niet? Dan kun je terecht bij de klachtenfunctionaris van SKGE

Het uiten van een klacht en de behandeling daarvan is een recht van de patiƫnt, zoals is vastgelegd in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Hulp van de klachtenfunctionaris, de klachtbemiddeling en klachtbehandeling zijn voor jou dan ook kosteloos. Iedereen die betrokken is bij het proces gaat uiterst zorgvuldig om met de privacy en heeft een geheimhoudingsplicht.